|
DOI |
Bildiri |
Başlık ve Yazar |
Sayfa No |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0286 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Anadolu’dan Hindistan’a Moğol İstilası Karşısında Hoca Nasreddin – Fatma Ahsen TURAN |
1-12 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0287 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Mahallî Fıkra Tipleri İçin Tip Kataloğu Hazırlama Önerisi – Saim SAKAOĞLU |
13-20 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0288 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Ziya Gökalp’ın “Halk Klasikleri 1 Nasreddin Hoca Lâtifeleri” Adlı Eserinin Serüveni Üzerine
– Ali DUYMAZ |
21-30 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0289 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Türk Gölge Oyunu Karagözdeki Mizahın Oluşmasında Tip Faktörü – Dilaver DÜZGÜN |
31-38 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0290 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Mizah-Dil İlişkisi Açısından Türkçenin Önemi –
Esma ŞİMŞEK |
39-62 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0291 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Çoklu Bir Tip: Köse ve Aldar Köse Tipi –
İsmet ÇETİN |
63-78 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0292 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Karagöz Oyunlarında Mizahi Dili Biçimlendiren Toposlar – Ezgi Metin BASAT |
79-84 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0293 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Türk Kültüründe Karakuş Kadı Fıkraları –
Doğan KAYA |
85-96 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0294 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Fıkra Anlatımı: Performans ve Bağlam –
Mehmet ÇEVİK |
97-118 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0295 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Meslek Folklorunda Şakalar ve İşlevleri –
Pınar KARATAŞ |
119-136 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0296 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Millet Olma Bilinci ve Fıkralar –
İsa ÖZKAN |
137-144 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0297 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Çağdaş Türk Mizahında Yenilikçi Bir Yaklaşım: “Gibi” Dizisi – Dilek TÜRKYILMAZ |
145-154 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0298 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Gelenekli Sahne Sanatlarında Mizah Anlayışı –
Mehmet Tahir İKİLER |
155-176 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0299 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Mizahi Masalların Sorunları ve Çözüm Önerileri – Mehmet Naci ÖNAL |
177-200 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0300 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Mizah ve Teknoloji – Nebi ÖZDEMİR |
201-222 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0301 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Mizah ve Hikmet: Nasreddin Hoca’nın Türk Sufiliğindeki Yeri – Haşim ŞAHİN |
223-242 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0302 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Gülme Kuramları Bağlamında Ramazaniyelerde Mizahi Üslup – Nilüfer TANÇ |
243-284 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0303 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
‘Dünyanın Ortası’ Akşehir’de Yaşayan Nasreddin Hoca İmgesi –
Zeynep Nagihan KAHVECİ |
285-316 |
 |
10.32704/9789751751683.2024.0304 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Türk Dünyası Kültür Politikalarında Mizah Çalışmalarının Yeri: Dursun
Yıldırım’ı Yeniden Okumak –
Ruhi ERSOY |
317-330 |
 |
110.32704/9789751751683.2024.0305 |
TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU BİLDİRİ KİTABI |
Şeytanın Getirdiği Bir Ceza Yöntemi Olarak Negatif/Acımasız/Saldırgan
Mizah – R. Gülin ÖĞÜT EKER |
331-342 |
|
|
|
|
|